PPC (pay per click) = platba za kliknutí. Neplatíte za zobrazení reklamy ve vyhledávači, ale za proklik na cílovou stránku webu. Reklamy se zobrazují pouze uživatelům hledajícím vaše inzerované produkty či služby. Získaná data se využívají i pro optimalizaci webu (SEO).
Na Seznamu, Googlu, Facebooku nebo zpravodajských či jiných tématicky zaměřených webových stránkách.
Cena za kliknutí na placenou reklamu Google, Seznam, Facebook se odvíjí od množství inzerentů v daném oboru (stejně jako v aukci) a počtem kliknutí na inzerát (čím vyšší počet kliknutí, tím nižší cena).
Příklad: Zákazník XY hledá kadeřnictví nebo restaurace ve městě Hodonín a zaujme ho váš textový inzerát. Klikne na něj a vy zaplatíte 2,50 Kč/proklik.
Skládá se z jednotlivých položek:
vstupní analýzy
klíčových slov
nastavení reklamní
kampaně
optimalizace
- měsíční správa
ceny za proklik
Nesprávně nastavená reklama a neznalost reklamního prostředí vás může stát zbytečně mnoho finančních prostředků a nepřinést očekávané zisky.
Chcete vytvořit kvalitní PPC reklamu? Kontaktujte nás