Přesně cílená reklama

PPC reklama



Co je vlastně ta PPC reklama?

PPC (pay per click) = platba za kliknutí. Neplatíte za zobrazení reklamy ve vyhledávači, ale za proklik na cílovou stránku webu. Reklamy se zobrazují pouze uživatelům hledajícím vaše inzerované produkty či služby. Získaná data se využívají i pro optimalizaci webu (SEO).




Kde tuto reklamu na internetu najdete?

Na Seznamu, Googlu, Facebooku nebo zpravodajských či jiných tématicky zaměřených webových stránkách.


Co od nás očekávat

  • audit stávajících PPC kampaní nebo vytvoření nových kampaní
  • optimalizaci kampaní s cílem snížení nákladů a přivedení zákazníků
  • pravidelný dohled nad kampaněmi v rámci správy



Proč se online reklama vyplatí

  • okamžitě se zvýší návštěvnost vašeho webu a tím i prodej
  • přesné zacílení reklamy jen na zákazníky, kteří hledají vaše služby či produkty
  • jste první ve vyhledávání během pár minut
  • platíte jen za přivedené zákazníky na vaše stránky. Zobrazení reklamy je zdarma
  • změřitelná efektivnost návratnosti investice do reklamy
  • máte nižší náklady než v tradičních reklamních médiích
  • zvýšíte povědomí o značce, produktech nebo službách (branding)

Cena PPC reklamy na internetu

Cena za kliknutí na placenou reklamu Google, Seznam, Facebook se odvíjí od množství inzerentů v daném oboru (stejně jako v aukci) a počtem kliknutí na inzerát (čím vyšší počet kliknutí, tím nižší cena).

Příklad: Zákazník XY hledá kadeřnictví nebo restaurace ve městě Hodonín a zaujme ho váš textový inzerát. Klikne na něj a vy zaplatíte 2,50 Kč/proklik.






Cena za správu PPC reklamy

Skládá se z jednotlivých položek:





vstupní analýzy 
klíčových slov

nastavení reklamní
kampaně

optimalizace
- měsíční správa

ceny za proklik




  Podívejte se, jak vypadá vzorová kalkulace PPC kampaně

  • Náklady na jednoho potencionálního zákazníka 10 Kč
  • Průměrný zisk na jednoho zákazníka 1 500 Kč
  • Počet přivedených potencionálních zákazníků 400 = 4 000 Kč
  • Konverzní poměr (uskutečněné objednávky) 5 % = 20 objednávek
  • Optimalizace kampaně 5 000 Kč
  • Výsledný zisk 25 000 Kč


Neutrácejte za reklamu víc než je třeba

Nesprávně nastavená reklama a neznalost reklamního prostředí vás může stát zbytečně mnoho finančních prostředků a nepřinést očekávané zisky.


Chcete vytvořit kvalitní PPC reklamu?  Kontaktujte nás